przewiń w dół
CASE
Obsługa klientów PKO Banku Polskiego
Nowoczesne rozwiązania omnichannel w zakresie
obsługi klienta
![Zloty bankier](https://mintmedia.pl/wp-content/themes/mintmedia/resources/../dist/images/portfolio-zloty-bankier.png)
Złoty
Bankier
![pko](https://mintmedia.pl/wp-content/themes/mintmedia/resources/../dist/images/pko-section-2.jpg)
Dla PKO
Dla PKO Banku Polskiego realizujemy działania w mediach społecznościowych, których najważniejszym elementem jest obsługa klienta wdrażana w ramach holistycznej strategii omnichannel. Jej elementem są działania proaktywne (content marketing), jak i reaktywne (oparte o monitoring internetu). Kluczowi są jednak ludzie, bo za obsługę 24/7 odpowiada zespół doświadczonych analityków i moderatorów, którzy na bieżąco współpracują z Bankiem, aby obsługa klienta była na najwyższym poziomie.
Nasze działania zostały docenione wielokrotnie
w różnych konkursach
![pko-iab-mixx](https://mintmedia.pl/wp-content/themes/mintmedia/resources/../dist/images/pko-iab-mixx.png)
![pko zloty bankier](https://mintmedia.pl/wp-content/themes/mintmedia/resources/../dist/images/pko-zloty-bankier.png)
![mobile hand pko](https://mintmedia.pl/wp-content/themes/mintmedia/resources/../dist/images/pko-hand.png)