CASE
Odetchnij spokojnie
Content marketing leków na astmę i alergię.
Dla Polpharmy
Postawione przed nami zadanie polegało na promocji leków na astmę i alergię produkowanych przez Polpharmę. Z uwagi na obostrzenia prawa farmaceutycznego, zamiast skupiać się na konkretnych produktach, postanowiliśmy budować świadomość całej kategorii, w której Polpharma była liderem.
Komunikacja prowadzona była w oparciu o platformę Odetchnij spokojnie, której zadaniem było dostarczanie merytorycznej wiedzy i użytecznych narzędzi na potencjalnych pacjentów. Współpraca z lekarzami oraz zewnętrznymi wydawcami pozwalała na budowę zarówno wiarygodności, jak i zasięgu kampanii.
Główną osią działań był serwis www, na którym publikowane były artykuły i porady. Media społecznościowe zaprojektowane zostały jako traffic driver do serwisu www. Ekosystem platformy uzupełniały narzędzia takie jak czat z alergologiem, dynamicznie aktualizowana mapa pyleń czy dedykowana aplikacja mobilna ułatwiająca planowanie codziennego życia osobom chorym na astmę i alergię.
Aplikacja mobilna