Browar w Zwierzyńcu, znany ze swojej unikalnej i bogatej historii oraz pięknego położenia na Roztoczu, po latach przerwy w działaniu powraca. Jak zakomunikować wznowienie działalności? Jak przedstawić nowe piwa warzone przez browar? W końcu jak wykorzystać ogromny potencjał drzemiący w lokalnej społeczności dumnej ze swojego browaru?

Stworzyliśmy stronę internetową, która w interaktywny sposób opowiadała o bogatej historii browaru oraz o regionie, w którym jest położony.

Zaangażowaliśmy fanów zarówno browaru jak i regionu na profilu browaru na portalu Facebook. Stworzyliśmy żywą społeczność wprowadzając ją w fascynującą historię browaru oraz Roztocza i publikując historyczne materiały oraz ciekawostki.

 

Rezultaty

  • Stworzenie zaangażowanej społeczności wokół marki
  • Stały wzrost ilości fanów
  • Bardzo wysoka (ponad połowa) liczba aktywnych użytkowników na profilu

Data
2014-

Klient
Browary Lubelskie Perła


ZOBACZ