Bakoma poszukiwała możliwości rozwinięcia platformy komunikacyjnej „nie każdy powinien tańczyć twista”, tak aby zbudować głębszą relację z konsumentami.

W odpowiedzi na to zadanie opracowaliśmy kompleksową strategię obecności marki w mediach społecznościowych pod hasłem Twist & Szał.

  • Stworzyliśmy zaangażowaną społeczność skupioną wokół pozytywnej komunikacji marki na portalu Facebook.
  • Angażowaliśmy fanów poprzez konkursy i zabawy na fan page’u budując tym samym świadomość marki.
  • Dystrybuowaliśmy unikalny konent wideo na portalu Youtube.

Rezultaty

  • Ponad 77 000 fanów pozyskanych w ciągu roku.
  • 28 000 zaangażowanych fanów.
  • Wielokrotne zajmowanie miejsc w TOP 10 rankingu SoTrender pod względem liczby fanów i poziomu zaangażowania.
  • Ponad 16 000 obejrzeń filmów na kanale Youtube.

Data
2014

Klient
Bakoma