Perła to największy niezależny browar w Polsce, którego siłą jest lojalna i zaangażowana lokalna społeczność Lubelszczyzny. Marka chciała jednak rozszerzyć swoją sieć dystrybucji na całą Polskę. Jak wykorzystać w tym celu media społecznościowe i zbudować szeroką świadomość marki?

Stworzyliśmy profil marki na portalu Facebook wykorzystując dwa mocne punkty – zaangażowanych brand ambasadorów marki oraz wysokiej jakości kontent tworzony specjalnie na potrzeby komunikacji z fanami. Odeszliśmy od standardowej komunikacji z konsumentami na rzecz prawdziwej rozmowy z kumplami „przy kuflu piwa.”

Bez żadnego wsparcia reklamowego w ciągu 3 miesięcy Perła stała się jedną z dwóch marek branży piwnej najskuteczniej angażujących swoich fanów.

Rezultaty

  • Wzrost liczby fanów o 994,33% przy budżecie mediowym wynoszącym 0 zł
  • Jeden z najwyższych poziomów zaangażowania fanów wśród branży piwnej
  • Perła w TOP 3 marek piwa na Facebooku
  • Fani, którzy tak pokochali rozmowy z Perła, że sami przesyłają dowody swojej miłości…

Data
2012-

Klient
Perła Browary Lubelskie


ZOBACZ