Omnomnom to nowa marka makaronów, które zwracają uwagę nowoczesnym wyglądem oraz wysoką jakością. W początkowych działaniach promocyjnych przeprowadzono kampanię outdoorową. Dodatkowo kampania była wspierana akcją samplingową w kinach.

Jak jednak dotrzeć do influencerów – tych konsumentów, których rekomendacje zbudują wartość marki?

Przeprowadziliśmy akcję na serwisie społecznościowym dedykowanym dla blogerów kulinarnych – www.durszlak.pl. Zachęciliśmy blogerów do zapisywania się na specjalną listę – 200 pierwszych osób, które tego dokona, otrzyma od serwisu „Kolorowe paczki” niespodziankę – paczkę z produktami marki. Następnie na stronie www.durszlak.pl zorganizowaliśmy konkurs – blogerki miały za zadanie przygotować danie fusion z makaronu Omnomnom oraz umieścić je na swoim blogu.

Rezultaty

  • Łącznie w konkursie wzięło udział 186 blogerek.
  • Na każdym blogu znalazły się zdjęcia z makaronem Omnomnom, dzięki czemu liczba konsumentów, do których dotarła informacja była kilkakrotnie większa
  • Liczba odsłon kampanii: 782 648
  • Liczba unikalnych użytkowników, do których dotarła kampania 431 383

Data
2014-

Klient
Pol-Mak SA