Główną osią kampanii były działania na serwisie www.odetchnijspokojnie.pl. Serwis stanowił bazę merytorycznych informacji i kontentu dla dalszych działań realizowanych w social media.

Na portalu Facebook realizowana była stała komunikacja mająca na celu zaangażować klientów wokół platformy Odetchnij Spokojnie.

Dodatkowo w celu zbudowania wartości dla klientów przeprowadzona została kampania na forach poświęconych zdrowiu, na których użytkownicy mieli możliwość porozmawiania z lekarzem alergologiem.

Użytkownicy mieli również możliwość pobrania aplikacji mobilnej ułatwiającej planowanie codziennego życia osobom z alergią.

  • 10 000 pozyskanych fanów
  • Miesięcznie 12 823 wizyty na stronie www.odetchnijspokojnie.pl, 11 196 unikalnych użytkowników, 48 155 odsłon
  • Ponad 600 odpowiedzi eksperta na forach
  • Współpraca z największymi forami internetowymi poświęconymi tematyce zdrowia

Data
2013

Klient
Polpharma