PKO Bank Polski to największa w Polsce instytucja finansowa. Posiada prawie 10 milionów klientów, którzy codziennie realizują tysiące operacji związanych ze swoimi pieniędzmi. To temat wrażliwy i wymagający stałego, 24-godzinnego, zaangażowania. Jak zapewnić sprawną obsługę klienta w nowym kanale – mediach społecznościowych?

W naszej strategii podstawową rolę spełnia szereg narzędzi do monitoringu social mediów oraz zespół analityków i moderatorów, którzy stale czuwają nad fan page’ami PKO BP, a także tym, co mówi się o banku w całej sieci. Nasze unikalne, autorskie rozwiązania gwarantują 24-godzinny, 7-dniowy dostęp do stale aktualizowanych wyników badań monitoringu internetu.

Pozwala to na bieżąco reagować na negatywne, i pozytywne, wpisy użytkowników na forach, serwisach i portalach społecznościowych. Dzięki temu klient ma też stały podgląd na to, co w sieci mówi się o PKO BP i może sprawdzać, badać swoje decyzje, nowe produkty i usługi. Centrum obsługi klienta w internecie jest zaś fan page banku.

    25 000 pozyskanych fanów w ciągu roku Odwrócenie trendu wzrostu liczby negatywnych komentarzy dotyczących Banku w sieci 100 spraw klientów miesięcznie obsługiwanych na fan page’u Ponad 500 wpisów miesięcznie w Internecie tworzonych przez ekspertów Klienta Współpraca z największymi forami internetowymi oraz serwisami społecznościowymi

Data
2012-

Klient
PKO Bank Polski

ZOBACZ