Odpowiadamy za całościową komunikację marki w sieci – stworzyliśmy stronę internetową, prowadzimy działania w social mediach, a także kampanie promocyjne marki.

 

Ideą sieci Freshmarket jest inspirowanie klientów do tworzenia świeżych i smacznych posiłków każdego dnia. Taka jest również strona www.freshmarket.pl za wykonanie, której jesteśmy odpowiedzialni. Interaktywne elementy w postaci warzyw, które użytkownik może własnoręcznie przemieszczać po stronie dodają jest świeżości oraz nowoczesności. Specjalnie przygotowana zakładka z promocjami pozwala w łatwy sposób znaleźć interesujący produkt. Użytkownicy na stronie mogą sprawdzać swoje punkty w programie lojalnościowym FreshClub. Dodatkowo na stronie można znaleźć sekcję z przepisami oraz lokalizatorem sklepów. Całość strony zaprojektowana jest z myślą podkreślenie najważniejszych wartości marki – świeżość oraz wysoka jakość.

Podobna jest idea fan page’a oraz kampanii internetowych, które prowadzimy. Dla marki Freshmarket przeprowadziliśmy kampanie leadową, której celem było pozyskanie nowych użytkowników, którzy dopiszą się do listy newsletterowej. Dzięki szczegółowej optymalizacji kampanii udało nam się pozyskać prawie 7 tysięcy nowych osób. Interesujące kreacje oraz dokładne targetowanie kampanii, wpłynęło na zwiększenie wskaźnika open rate w kampanii newsletterowej prowadzonej stale dla marki Freshmarket.

Działania prowadzone dla marki obejmują także obszar aktywizacji i zaangażowania klientów. Jest on realizowany za pomocą crowdsourcingu i angażowania użytkowników Facebooka w wymyślanie nazw produktów i promocji sklepu. Stale prowadzona jest również obsługa klientów – za pomocą fan page’a.

Data
2014-

Klient
Żabka Polska


ZOBACZ