Klienci PKO Banku Polskiego od pewnego czasu mogą skorzystać z produktów adresowanych do dzieci i młodzieży. Wśród nich popularnym rozwiązaniem jest konto Junior, które może posiadać każde dziecko. To do rodziców dzieci był adresowany konkurs przeprowadzony na fan page’u.

 

W konkursie wykorzystaliśmy mechanizm aplikacji w poście, dzięki któremu w treści posta umieszczana jest aplikacja – w tym przypadku quiz – a użytkownik może wziąć w niej udział nie opuszczając swojego newsfeedu. Takie aplikacje wywołują 4-krotnie większe zaangażowanie niż tradycyjne aplikacje oraz kilkukrotnie większe zaangażownaie niż zwykle posty. W tym przypadku również udało się osiągnąć znakomite wyniki.

 

Konkurs trwał trzy dni i wzięło w nim udział prawie 4000 użytkowników, co przekroczyło nasze oczekiwania i jasno pokazało, że przyszłość konkursów oraz aktywizacji na Facebooku leży w aplikacjach w postach – szybszych i bardziej dostępnych niż tradycyjne aplikacje Facebookowe.

Data
2015

Klient
PKO Bank Polski